sreda, februar 29

Radijska turneja

Nekatera mesta na hrvaškem so malce predaleč, zato intervjuje običajno “oddelam” po telefonu, to soboto pa sem se odločil, da grem tja osebno. Osebni stiki in poznanstva so veliko bolj pristni in prinašajo večje možnosti za morebitna bodoča sodelovanja. S strani založbe Dancing Bear sem imel dogovorjene intervjuje v Karlovcu, Sisku in Bijelovaru. V Sisku in Bijelovaru še nisem bil, zato poprosim bobnarja Zavo, da mi posodi GPS. Preprosto vneseš naslov in te pripelje direktno do vrat. GPS pritrdim v svojem vozilu, očitno slabo, saj se mi v vsakem večjem ovinku ali ob močnejšem tresljaju odlepi z nosilca. Skoraj sem povzročil nesrečo, ko sem napravico lovil po armaturi in ob tem zapeljal na drugo stran ceste. Fak!
V Karlovcu sem korektno, službeno oddelal intervju. Povsod so ponavadi sprva malce zmedeni zavoljo mojega imena, Gušti je na hrvaškem pač ime po katerem bi sloveli kakšni tamburaši ali pa vsaj kateri izmed “terasa” bendov. Zato se mi nemalokrat zgodi, da so voditelji in uredniki presenečeni, predvsem tisti, ki se vnaprej ne pripravijo na intervju. Kar šokira jih, ko sredi intervjuja prvič zaslišijo moje izbrane komade. Po intervjuju še malo poklepetam z Marjanom, direktorjem radia, ko me vpraša: “Poznaš Tokca? Ko je še živel v Karlovcu, sva skupaj igrala v bendu.” “Seveda ga poznam! Vrhunski pevec in avtor skupine Dan D. Pri nas je cela zvezda!” Če morda niste vedeli; Tomislav Jovanovič - Tokac je rojen v Karlovcu in se je v poznih najstniških letih, ob začetku vojne na hrvaškem, preselil k babici v Novo Mesto.
Vozim se dalje proti Sisku, GPSa niti ne prižigam, raje spremljam table ob cestah. Po glavi se mi mota sto stvari, malo me žalosti informacija, ki mi jo je posredovala moja hrvaška založba. Komisija za podelitev glasbenih nagrad, Porinov, me ni spustila skozi, ker sem iz Slovenije in ne spadam med hrvaške izvajalce. Škoda, res bi bilo hudo, če bi bil med nominiranci. Spet ta patriotizem, včasih se mi zdi, kot da se zabijam z rogovi v zid, ker smo naredili res lep projekt, ki skuša spajati in ne razdvajati!?
V Sisku me sprejme mladenič, ki ga kličejo Steev. Prijazen in zgovoren, malo mlajši od mene, mi pove, da ima v Sloveniji babico in to za Bežigradom?! Pred intervjujem mi reče: “Gušti, po naslednjem komadu, greva midva v eter.” Model je spustil Predinovo Mojih pet minut je danes. Imela sva temeljit in kvaliteten intervju, zavrtel je pet komadov z nove plate in me ob tem spraševal, kot da me pozna že vrsto let. Na koncu me je prosil, če se lahko od poslušalcev poslovim v slovenskem jeziku. Seveda zakaj pa ne, rečeno-storjeno in ko sem zapuščal studio je zavrtel še Buldožerje. Lep uvod, še lepši zaključek, včasih te znajo kot gosta res lepo presenetiti!
Nadaljujem pot iz Siska, ko me pokličejo z založbe: “Gušti, ne boš prišel do Bijelovarja. Kmetje štrajkajo in so zaprli ceste, ker Hrvaška vlada ni potrdila njihove želje po dvigu odkupnih cen mleka! Bomo naredili pa intervju po telefonu, a prav…”

Ni komentarjev:

Objavite komentar