torek, november 1

Studio 14

Končno. Po šestih letih, v rokah zopet držim svoj novi album. Kar nekaj “tektonskih” premikov se je zgodilo od zadnjega, leta 2005 izdanega albuma GP.
Z dolgoletnim producentom Žaretom Pakom sva prekinila sodelovanje, vsaj za nekaj časa. Ko je uletel Zed in prevzel producentsko palico, sva se razšla s Polono. Potem sem se nekaj časa praskal po glavi in se spraševal, kdo za boga bi lahko pel? Tripal sem na moški vokal, ki bi lahko popolnoma obrnil zgodbo. Prikazala se je Ema, že nekaj let se se mi v predalu valjali komadi v hrvaščini, zato poskusimo… izpade odlično, bolje ne bi moglo biti. Super, imamo novo pevko, ampak kaj, ko so vsi ostali teksti v slovenščini?! Terjalo je kar nekaj časa, da sem jih prepesnil v hrvaščino, potem pa še snemanje, ki se vedno tudi malce zavleče…
Držim ga v rokah, stilsko in vizualno je izredno lep, o sami glasbeni vsebini boste presodili vi. Kakorkoli že, sam sem izredno ponosen na vse, kar se nahaja na albumu Naša stvar.
…v studiu 14, na nacionalnem radiu, kjer potekajo priprave na tiskovko in predstavitveni koncertek ob izdaji albuma, nam vodja dogodka, Andrej Karoli, razlaga, kako bo celotna stvar potekala. V dvoranico prileti tehnik in pravi, da moramo nehati ropotati z inštrumenti, ker v sosednjem studiju poteka sinhro in se vse sliši. Ravno smo začeli s tonsko vajo, pa takoj hladen tuš?! Aj-aj-aj, a mi pa ne rabimo tonske vaje, prav tako bomo šli v eter? No, nima se smisla prerekati, ker gredo živci v prazno, naj se organizatorji na radiu zmenijo med sabo… Nazadnje itak vedno popustimo.
Pride čas predstavitve, v studiu 14 se v lepem številu zberejo poslušalci, prijatelji in znanci, novinarji… Andrej Karoli prime za mikrofon in že v prvih izrečenih stavkih je zazanati sproščenost pravega govorca, ki vsem nam in zbranemu občinstvu, pričara izredno pristno in vedro tiskovko. Koncert ob navdušeni podpori v dvorani je užitek in to je naša stvar.


Foto: Jani Ugrin

Ni komentarjev:

Objavite komentar