Pred dnevi sva se z managerjem vrnila s krajše »turneje« Zagreb-Beograd. Glavni cilj te poti je bil sklepanje in podpisovanje dogovorov z založbami, ki naj bi v prihodnosti skrbele za moj novi glasbeni projekt. Že pred leti sem večrat opravil podobno pot s podobnimi nameni, tokrat pa so stvari na Hrvaškem in v Srbiji le padle na plodna tla.
Od devedesetih do danajšnjega dne se je v vsaki od teh držav, vključno s Slovenijo oblikoval čisto nov medijski svet, ki ima, bolje rečeno nima svojih zakonitosti. Medijev je povsod »na tone«, vsi hočejo biti opazni, brani, gledani, poslušani, skratka vsi hočejo ugajat, če se le da čimvečjemu številu ljudi. V želji po ugajanju, se vedno bolj obračajo k malemu človeku in poskušajo z zadovoljitvijo njegovih potreb - kaj mali človek želi in česa si ne želi. Enostavno ni več usmerjenih medijev, ker niso sposobni preživeti. Tisti, ki so bili nekdaj drzni in prepoznavni pri določenenem segmentu uporabnikov, sedaj vedno bolj izgubljajo, zato se obračajo v smer preživetja in lastnega obstoja. Zgleden primer je lahko beograjski B92, nekoč alternativni radio, danes morda celo najbolj običajen, z rumeno vsebino obarvan medij, ki še komaj plava nad gladino.
Zagrebška založba Dancing Bear in beograjska Multimedia records, sta v mojem projektu očitno prepoznali dovolj potenciala, da sta se spustili v deal. Čaka jih trdo delo, v vsej tej džungli tiskovin, radiev in tv postaj bodo morale znati zasidrati projekt tako, da bo čez čas prepoznaven in cenjen. Ni kaj, lahko se zgodi vse, lahko nič?! Vedno, kadar vlada občutek, da se v poplavi vsega lahko vsaka stvar tudi izgubi, se na drugi strani odpira velik prostor za nove, samosvoje in iskrene stvari. Vsaj po moje?
moja izkušnja s teh prostorov: go with the flow.
OdgovoriIzbrišipričakuj nič in uživaj.
jer
Tudi tam imajo svoja pravila in zakonitosti, na pravilen način se da stvar usmerjati ne bi ravno prepustil naključju, je pa res kot praviš Jernej. Go with the flow in to kr slow;)
OdgovoriIzbriši