sreda, april 17

Voditelj Vodnega Kroga

Ob četrtkih, v popoldanskih urah, znotraj "balona" v Jami za bežigrajskim stadionom s prijatelji redno igramo nogomet. Ekipo sestavljamo umetniške duše nabrane z vseh vetrov in večina nas v sebi nosi večno neizpeto željo - biti hud fuzbaler. Po rekreaciji obvezno nastopi tretji polčas, druženje in klepet ob pivu in ta zadnji polčas se pogosto zavleče v noč, zvečine se nikomur od nas ravno ne mudi domov...
Med hude fuzbalerje spada tudi Matjaž Mihelčič, producent mladinske oddaje Vodni krog. Na fuzbalu obvezno nosi majico z napisom Figo, heh. Kakorkoli že, Matjaž mi že kakšno leto počasi, a vztrajno prigovarja, da je ta oddaja čist huda, da je Slovenija nepopisno lepa in da imamo res veliko izvirov, potokov, slapov, tolmunov, rek in jezerc, za katere sploh ne vemo. Oddaja nagovarja predvsem mladino in skuša prikazati kako pomembna je naravna voda za življenje. »Ja. Se strinjam. Absolutno. Vem; Sava, Kolpa, Drava, Mura, Soča...« potem pa že brskam po spominu... »Veš,« mi reče, »sem razmišljal, da bi naredili turnejo po osnovnih šolah, kjer bi o tem ozaveščali osnovnošolce, dogodek pa bi popestrili s kulturno umetniškim programom. Rabimo en tak "himničen" komad in pa seveda band, ki bi igral na teh dogodkih. Sem razmišljal, če bi bil ti s svojo ekipo pripravljen...?«
»Hja, absolutno! Ideja sploh ni slaba, špili na osnovnih šolah so d best, otroci so najboljša in iskrena publika. Komad se tudi da narediti, saj to pač počnem v življenju, ekipo imam. Vse štima…«
Matjaž mi pravi: »Bil sem na vašem špilu in mi je bilo res čist hudo, Ema je zakon, res hudo poje, pa tudi band je super... Pa bi Ema lahko to pela v slovenščini, veš so le osnovne šole in bi bilo smešno nagovarjat mulce v hrvaškem jeziku?!«  Uf, ja, spet sem v tem prekletem precepu, slovenščina proti hrvaščini, mi gre kar pošteno na jetra da je tako, ampak Matjaž ima prav, komad mora biti v slovenščini. »Veš, imamo super voditeljico Tino,« nadaljuje Matjaž, »kaj pa, če bi ona pela?« Matjaž je neumoren entuziast in kar vre iz njega, ima tisoč in eno idejo… »Ja prav, pa dejmo probat  s Tino, če že vodi oddajo pa naj tudi sama odpoje, to je smiselno…«
Naredimo super komad, ki ga odpoje Tina…



Spet je četrtek, fuzbal in tretji polčas, ob pivu se zopet pogovarjam z Matjažem: »Gušti, dogodek, ki smo ga ob svetovnem dnevu voda zorganizirali na osnovni šoli Škofljica je super uspel, pa me zanima še nekaj; voditelj oddaje Vodni krog je šel v Indijo in pojma nimam kdaj se bo vrnil, a bi ti s Tino vodil oddajo…?!«

Ni komentarjev:

Objavite komentar